Social media
Nasza agencja oferuje pełny zakres działań marketingowych w Social Media.
Nasza agencja wspiera klientów w planowaniu strategii, bieżącej obsłudze i kampaniach mediowych w Social Media.
Rodzaje działań i kampanii Social Media:
- Strategie komunikacji w Social Media i Influencer marketingu
- Prowadzenie profili i kampanii na Facebooku, Instagramie i innych kanałach
- Kampanie z udziałem Influencerów
- Kampanie na forach internetowych
- Marketing rekomendacji
Strategie komunikacji w Social Media i Influencer marketingu
Klienci naszej agencji szczególnie doceniają nasze zrozumienie potrzeby konsekwentnego budowania komunikacji marek w oparciu o ich wymiary, archetypy i tonality komunikacji.
Usługi naszej agencji w obszarze strategii komunikacji w Social Media:
- Budujemy strategie komunikacji i działania taktyczne
- Planujemy akcje Influencer marketingu
- Integrujemy działania w Social Media z pozostałymi narzędziami
- Planujemy kampanie i akcje marketingu rekomendacji (WoMM)
Nośnik reklamowy na Facebooka dla marki Tarczyn (Maspex)
Prowadzenie działań i kampanii na Facebooku, Instagramie i innych kanałach
Nasze usługi w obszarze prowadzenia komunikacji w Social Media:
- prowadzenie profili marek na Facebooku, Instagramie, LinkedIn innych platformach Social Media
- prowadzenie kanałów wideo na YouTube
- produkcję aplikacji i gier na Facebook’a
- prowadzenie aktywacji takich jak konkursy czy promocje
- monitoring i analiza kondycji marki w internecie
Konkurs na Facebooku dla marki Absolwent (CEDC)
Prowadzimy działania i kampanie na platformach:
- Facebook i Instagram
- YouTube
- Blogi i wideoblogi
- inne
Kampanie z udziałem Influencerów
Nasza agencja ma bardzo bogate doświadczenie w działaniach z Influencerami, blogerami i wideoblogerami. Posiadamy własną bazę Influencerów liczącą ponad 3 000 osób.
Akcja rekomendacyjna z Influencerami dla marki Priorin (Bayer)
Kampanie na forach internetowych
Zespół naszej agencji należy do pionierów w realizacji kampanii na forach internetowych – zrealizowaliśmy ich ponad 200.
Dysponujemy własną, wypracowaną metodologią prowadzenia działań i raportowania.
Nasze usługi dot. kampanii na forach internetowych:
- badania kondycji marek na forach internetowych i w Social Media
- kampanie na forach internetowych:
- jawne kampanie eRzecznika marki
- jawne kampanie Online Eksperta
Online Ekspert i eRzecznik marki to kampanie jawne i dzięki temu całkowicie bezpieczne dla marek.
Osoba prowadząca kampanię stale monitoruje fora internetowe za pomocą narzędzi i w ten sposób dociera do konkretnego wątku w którym padają pytania dot. marki - udziela na nie eksperckich odpowiedzi.
Nasza metodologia kampanii na forach internetowych pozwala nam reprezentować w tym kanale nawet bardzo wyspecjalizowane marki technologiczne, inżynieryjne czy finansowe.
Marketing rekomendacji
Nasza agencja oferuje szerokie spektrum działań w obszarze marketingu rekpomencacji - kluczowe z nich to:
- kampanie product seeding
- Kampanie „In the name of research”
Kampanie product seeding
Oferowane przez nas kampanie product seeding polegają na dostarczeniu Liderom Opinii (np. blogerzy czy vlogerzy) produktu do testowania, a w kolejnym etapie na stymulowaniu rekomendacji.
Co daje współpraca z Liderami Opinii?
- wygenerowanie rekomendacji pochodzących od bardzo wiarygodnych osób
- wygenerowanie trialu produktu
- budowanie Reason to believe marki
Kampanie „In the name of research”
Kampania „In the name of research” jest rozwinięciem kampanii product seeding w formę złożonego badania produktu, usługi lub/i elementów szeroko pojętego marketingowego otocznia danej marki, takich jak np.:
- opakowania lub ich elementy (często wersje limitowana)
- koncepty komunikacyjne
- koncepty sprzedażowe
- sposób użytkowania
ATL
Nasza agencja oferuje pełne wsparcie w obszarze kreacji ATL i jej integracji z pozostałymi kanałami komunikacji.
Digital
Jesteśmy agencją interaktywną, która oferuje pełne wsparcie w obszarze strategii, kreacji i produkcji digital.
Media
Nasza agencja wspiera marki w planowaniu, integracji i realizacji kampanii w TV i w mediach interaktywnych