- Agencja interaktywna⇾
- Kampanie mediowe⇾
- Kampanie na forach internetowych Online Ekspert i marketing szeptany
Kampanie na forach internetowych Online Ekspert i marketing szeptany
Narzędzia wykorzystywane w kampaniach na forach internetowych
- Online Ekspert – oficjalny, podpisany imieniem i nazwiskiem przedstawiciel marki na forach
- Amplifying, czyli tzw. marketing szeptany – komunikacja w relacji konsument-konsument
- Monitoring Internetu – narzędzie pozwalające na bieżąco monitorować sytuację w sieci i lokalizować kluczowe wątki
Mechanika kampanii na forach internetowych Online Ekspert i marketing szeptany
- Monitorujemy fora internetowe i namierzamy wątki i dyskusje, w których chcemy wziąć udział z uwagi na cel kampanii
- Przygotowujemy treści w nawiązaniu do wcześniej opracowanego scenariusza komunikacji. W przypadku skomplikowanych merytorycznie zagadnień konsultujemy treści z klientem przed publikacją.
- Ekspercko i kontekstowo komunikujemy się w wybranych wątkach oraz tworzymy nowe, stymulujemy konsumentów do dyskusji.
Kim jest Online Ekspert?
Jest jawnym i bezpiecznym sposobem komunikacji i uszczelnienia sprzedaży, docenianym przez konsumentów i uznane marki.
Jawnie doradza Twoim potencjalnym klientom, którzy szukają informacji przedzakupowych na forach internetowych.
Online Ekspert dysponuje ekspercką wiedzą z Twojej branży:
- posiada odpowiednie wykształcenie kierunkowe
- przechodzi odpowiednie szkolenia dotyczące Twojej marki
Konsumenci bardzo cenią sobie jego eksperckie i kontekstowe doradztwo.
Dzięki poradom Online Eksperta zdecydowanie większa ilość konsumentów dokonuje ostatecznego zakupu Twojej marki. Wpisy Online Eksperta korzystnie wpływają na SEO i reputację Twojej marki w Google.
Dlaczego warto prowadzić kampanie na forach internetowych*?
- 40% konsumentów deklaruje, że zmieniło zdanie na temat marki pod wpływem opinii znalezionych w sieci
- ok. 50% klientów w wybranych kategoriach przed zakupem sprawdza opinie na temat marki w Internecie
- 8 na 10 klientów, którzy podjęli dezycję na podstawie researchu w sieci nie zmienia jej w punkcie sprzedaży
- 70% konsumentów udzielających się na forach ufa informacjom, które tam znajdują – to ponad 6 milionów potencjalnych klientów.
- Na 20 największych w Polsce forach internetowych jest zarejestrowanych8 760 000 konsumentów
- 63% porównuje modele produktów i szuka informacji o cenie
* Dane: Consumer Barometer with Google
Cennik kampanii Online Eksperta
Nasze doświadczenie bazuje na ponad 270 kampaniach min. dla:
Brak dokumentów do wyświetlenia.