Agencja interaktywna z kampanią zintegrowaną dla Lafarge

Agencja interaktywna NuOrder po wygraniu przetargu, prowadziła działania marketingowe dla firmy Lafarge.

Działania marketingowe dla firmy Lafarge po raz kolejny poprowadziła agencja interaktywna NuOrder.

W ramach współpracy z agencją interaktywną, została zaplanowana oraz zrealizowana strategia kampanii, która opierała się na zbudowaniu świadomości marki, a także wsparciu sprzedaży produktów firmy Lafarge.

Ponadto przeprowadzona została kampania performance, która miała na celu zdobycie leadów sprzedażowych. Do tego posłużono się takimi narzędziami jak: Google Display Network, Google AdWords czy RTB (Real Time Bidding). Przeprowadzono także kampanię na forach internetowych przy pomocy Online Eksperta, kampanię display oraz kampanię na YouTube.

Agencja interaktywna zajęła się także stworzeniem insertów prasowych oraz produkcją materiałów wideo, mających charakter edukacyjny. NuOrder pomoże także w finalizacji procesów sprzedażowych, wykorzystując w tym celu obsługę telemarketingową leadów, które udało się pozyskać w trakcie trwania kampanii.

„Agencja interaktywna NuOrder może pochwalić się dużym doświadczeniem marketingowym branży budowlanej. Na przedłużenie naszej współpracy wpływ miały ich kompetencje w tworzeniu strategii, a także odpowiednie nastawienie podczas prowadzenia i optymalizacji działań, które skupiają się wokół jasno wyznaczonych celów biznesowych.” – marketing manager firmy Lafarge.

 

'Mężczyzna marzeń' akcja agencji interaktywej NuOrder dla NIVEA

Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.

Więcej >

E-commerce dla marki kosmetycznej Polana (Herbapol Lublin)

Agencja Interaktywna NuOrder odpowiada za kreację i produkcję strony wizerunkowej oraz sklepu internetowego Polana, nowej marki kosmetycznej Herbapolu Lublin.

Więcej >

Nowy spot TV dla Da Grasso

Agencja interaktywna NuOrder kontynuuje współpracę z największą polską franczyzową siecią pizzerii Da Grasso. Odpowiadamy za produkcję już trzeciego spotu w ramach wypracowanej przez nas platformy komunikacji "Rodzina Da Grasso".

Więcej >