Strona wizerunkowa i nowy e-commerce dla Herbapolu Lublin

Agencja interaktywna odpowiada za wdrożenie nowej strony wizerunkowej i sklepu internetowego oraz integrację z wewnętrznymi systemami firmy. NuOrder prowadzi także kampanię ongoing i odpowiada za stałą obsługę sklepu.

Nowy sklep internetowy i strona wizerunkowa Herbapolu Lublin

 

Zadaniem agencji interaktywnej było zaprojektowanie i wdrożenie nowej strony wizerunkowej i sklepu internetowego Smaczna Herbata, budowa CMS-a oraz integracja z wewnętrznymi systemami firmy. Agencja realizuje także kampanię ongoing w modelu programatycznym, wspierającą sprzedaż, oraz odpowiada za stałą obsługę platformy.

Sklep internetowy Herbapolu został zbudowany zgodnie z modelem 4C (Customer value, cost, convenience, communication). Zastosowaliśmy dedykowany, autorski engine e-commerce, stworzony z intencją osiągania najlepszej wydajności w zakresie szybkości strony i wyników SEO.

W ramach realizacji projektu przygotowaliśmy analizy wstępne (trendy, nawyki zakupowe grupy docelowej, konkurencja etc.) oraz zaplanowaliśmy Customer Journey na serwisie. W nowym sklepie internetowym zostały wdrożone także dodatkowe elementy wspierające sprzedaż – SEO-On Site, przygotowanie serwisu pod kampanie mediowe, wybór i implementacja mechanizmów prosprzedażowych.

'Mężczyzna marzeń' akcja agencji interaktywej NuOrder dla NIVEA

Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.

Więcej >

E-commerce dla marki kosmetycznej Polana (Herbapol Lublin)

Agencja Interaktywna NuOrder odpowiada za kreację i produkcję strony wizerunkowej oraz sklepu internetowego Polana, nowej marki kosmetycznej Herbapolu Lublin.

Więcej >

Nowy spot TV dla Da Grasso

Agencja interaktywna NuOrder kontynuuje współpracę z największą polską franczyzową siecią pizzerii Da Grasso. Odpowiadamy za produkcję już trzeciego spotu w ramach wypracowanej przez nas platformy komunikacji "Rodzina Da Grasso".

Więcej >