Strona wizerunkowa i nowy e-commerce dla Herbapolu Lublin
Agencja interaktywna odpowiada za wdrożenie nowej strony wizerunkowej i sklepu internetowego oraz integrację z wewnętrznymi systemami firmy. NuOrder prowadzi także kampanię ongoing i odpowiada za stałą obsługę sklepu.
Nowy sklep internetowy i strona wizerunkowa Herbapolu Lublin
Zadaniem agencji interaktywnej było zaprojektowanie i wdrożenie nowej strony wizerunkowej i sklepu internetowego Smaczna Herbata, budowa CMS-a oraz integracja z wewnętrznymi systemami firmy. Agencja realizuje także kampanię ongoing w modelu programatycznym, wspierającą sprzedaż, oraz odpowiada za stałą obsługę platformy.
Sklep internetowy Herbapolu został zbudowany zgodnie z modelem 4C (Customer value, cost, convenience, communication). Zastosowaliśmy dedykowany, autorski engine e-commerce, stworzony z intencją osiągania najlepszej wydajności w zakresie szybkości strony i wyników SEO.
W ramach realizacji projektu przygotowaliśmy analizy wstępne (trendy, nawyki zakupowe grupy docelowej, konkurencja etc.) oraz zaplanowaliśmy Customer Journey na serwisie. W nowym sklepie internetowym zostały wdrożone także dodatkowe elementy wspierające sprzedaż – SEO-On Site, przygotowanie serwisu pod kampanie mediowe, wybór i implementacja mechanizmów prosprzedażowych.
Nowy spot TV dla Da Grasso
Agencja interaktywna NuOrder kontynuuje współpracę z największą polską franczyzową siecią pizzerii Da Grasso. Odpowiadamy za produkcję już trzeciego spotu w ramach wypracowanej przez nas platformy komunikacji "Rodzina Da Grasso".
MotoMega – platforma e-commerce do sprzedaży aut
NuOrder odpowiada za strategię wchodzącej na polski rynek marki, kreację i produkcję serwisu e-commerce. Agencja zaplanowała także zintegrowaną kampanię launchującą, opartą o działania programatyczne w digitalu, a także bezpośrednio wspierające sprzedaż.
Agencja NuOrder - kompleksowa obsługa social media Haribo
Agencja interaktywna NuOrder opracowała strategię marketingową popularnej marki żelków, odpowiada za jej profile na Facebooku i Instagramie, współpracuje z Influencerami oraz realizuje kampanię mediową.