MotoMega – platforma e-commerce do sprzedaży aut
NuOrder odpowiada za strategię wchodzącej na polski rynek marki, kreację i produkcję serwisu e-commerce. Agencja zaplanowała także zintegrowaną kampanię launchującą, opartą o działania programatyczne w digitalu, a także bezpośrednio wspierające sprzedaż.
MotoMega - platforma e-commerce
MotoMega to innowacyjny serwis sprzedaży aut. NuOrder odpowiada za strategię wchodzącej na polski rynek marki, kreację i produkcję serwisu e-commerce. Agencja zaplanowała także zintegrowaną kampanię launchującą, opartą o działania programatyczne w digitalu, a także bezpośrednio wspierające sprzedaż.
Agencja interaktywna NuOrder zaprojektowała i zbudowała digitalowy kanał sprzedaży dla MotoMega. Do naszych zadań należało opracowanie konstrukcji marki, zaprojektowanie nowoczesnego logotypu i wyróżniającego Key Visuala, który jest filarem przewagi nad konkurencją, przygotowanie strategii działań marketingowych oraz kreacja i produkcja serwisu www. Programowaniem i kodowaniem platformy zajął się dział IT agencji. Serwis opiera się na naszym autorskim, sprawdzonym engine’ie e-commerce.
Sercem serwisu jest zaawansowana wyszukiwarka, która pozwoli użytkownikom odnaleźć najbardziej interesujące ich oferty. Za pośrednictwem platformy kupujący rezerwuje pojazd, wybiera rodzaj finansowania i podpisuje umowę. Przy tak wymagającej formule szczególne znaczenie ma coustomer journey i UX serwisu, dlatego we wstępnej fazie opracowaliśmy jego klikalną makietę, a podczas produkcji kładliśmy nacisk na badanie web usability serwisu.
Ważnym elementem budowy digitalowego kanału sprzedaży jest także SEO – byliśmy odpowiedzialni za optymalizację serwisu pod kątem SEO, wysycenie go frazami kluczowymi i opracowanie kontentu merytorycznego w oparciu o SEO writing.
Nowy spot TV dla Da Grasso
Agencja interaktywna NuOrder kontynuuje współpracę z największą polską franczyzową siecią pizzerii Da Grasso. Odpowiadamy za produkcję już trzeciego spotu w ramach wypracowanej przez nas platformy komunikacji "Rodzina Da Grasso".
Strona wizerunkowa i nowy e-commerce dla Herbapolu Lublin
Agencja interaktywna odpowiada za wdrożenie nowej strony wizerunkowej i sklepu internetowego oraz integrację z wewnętrznymi systemami firmy. NuOrder prowadzi także kampanię ongoing i odpowiada za stałą obsługę sklepu.
Agencja NuOrder - kompleksowa obsługa social media Haribo
Agencja interaktywna NuOrder opracowała strategię marketingową popularnej marki żelków, odpowiada za jej profile na Facebooku i Instagramie, współpracuje z Influencerami oraz realizuje kampanię mediową.