Agencja NuOrder - kompleksowa obsługa social media Haribo

Agencja interaktywna NuOrder opracowała strategię marketingową popularnej marki żelków, odpowiada za jej profile na Facebooku i Instagramie, współpracuje z Influencerami oraz realizuje kampanię mediową.

Kompleksowa obsługa social media Haribo

 

Agencja interaktywna NuOrder wygrała przetarg na pełną obsługę social media popularnej marki żelków Haribo. Do naszych zadań należało opracowanie strategii marketingowej, prowadzenie profili marki na Facebooku i Instagramie, współpraca z Influencerami oraz realizacja kampanii mediowej, wspierającej działania organiczne.

NuOrder jest odpowiedzialna za opracowanie strategii komunikacji w social media na 2020 rok, której celem jest budowa świadomości marki oraz komunikacja jej wymiarów i wartości.
Zgodnie z wypracowanymi założeniami, komunikacja opiera się o wysokiej jakości posty – nietuzinkowe, sensoryczne kreacje, budujące świat Haribo.

Odpowiadamy także za całoroczne działania mediowe w digitalu (Facebook, Instagram), których celem jest dobudowanie zasięgów do flightów TV i pozyskanie nowych fanów. NuOrder kompleksowo obsługuje także współpracę z Influencerami.

Haribo to kolejna marka, dla której agencja realizuje działania w social media. Do tej pory w naszym portfolio znalazły się między innymi Absolwent, Żubrówka, Cydr Lubelski, Gaspol czy Wonga.

'Mężczyzna marzeń' akcja agencji interaktywej NuOrder dla NIVEA

Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.

Więcej >

E-commerce dla marki kosmetycznej Polana (Herbapol Lublin)

Agencja Interaktywna NuOrder odpowiada za kreację i produkcję strony wizerunkowej oraz sklepu internetowego Polana, nowej marki kosmetycznej Herbapolu Lublin.

Więcej >

Nowy spot TV dla Da Grasso

Agencja interaktywna NuOrder kontynuuje współpracę z największą polską franczyzową siecią pizzerii Da Grasso. Odpowiadamy za produkcję już trzeciego spotu w ramach wypracowanej przez nas platformy komunikacji "Rodzina Da Grasso".

Więcej >