Agencja interaktywna z kampanią zintegrowaną dla marki Kabos
Agencja interaktywna NuOrder zajmuje się kompleksową obsługą marketingową Kabos - producenta lakierów hybrydowych i kosmetyków do pielęgnacji dłoni.

Kabos to polski producent lakierów hybrydowych. Ambasadorką marki jest Ewa Farna.
Kabos powierzył agencji NuOrder zbudowanie strategii komunikacji marki na 2019 rok, a także kompleksowe zarządzanie marką, Key Visual i brandbook, kreację, kampanie zasięgowe i sprzedażowe. Agencja zajmie się również budowaniem sprzedaży online, prowadzeniem zintegrowanych działań marketingowych i serii taktycznych akcji promocyjnych i sprzedażowych.
Inwestorem marki Kabos jest fundusz Mespila Investments Limited, który zarządza aktywami o łącznej wartości ok. 300 milionów euro.
„Cieszymy się, że znaleźliśmy kompetentnego partnera, z którym będziemy mogli sprawnie budować markę Kabos i błyskawicznie skalować biznes.”
– mówi Wojciech Przybyła, prezes Kabos Sp. z o.o., Investment and Business Development Manager Thumos Capital.
Agencja zajmie się również budowaniem sprzedaży online, prowadzeniem zintegrowanych działań marketingowych i serii taktycznych akcji promocyjnych i sprzedażowych.
'Mężczyzna marzeń' akcja agencji interaktywej NuOrder dla NIVEA
Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.
E-commerce dla marki kosmetycznej Polana (Herbapol Lublin)
Agencja Interaktywna NuOrder odpowiada za kreację i produkcję strony wizerunkowej oraz sklepu internetowego Polana, nowej marki kosmetycznej Herbapolu Lublin.
Nowy spot TV dla Da Grasso
Agencja interaktywna NuOrder kontynuuje współpracę z największą polską franczyzową siecią pizzerii Da Grasso. Odpowiadamy za produkcję już trzeciego spotu w ramach wypracowanej przez nas platformy komunikacji "Rodzina Da Grasso".