Agencja NuOrder z interaktywnym filmem dla IOM
Agencja interaktywna NuOrder przygotowała trzy filmy poruszające tematy zmuszania do prostytucji, żebractwa oraz pracy niewolniczej.
Prostytucja, żebractwo, praca niewolnicza – oto trzy zagadnienia, które zostały poruszone w filmach przygotowanych przez agencję interaktywną NuOrder dla Międzynarodowej Organizacji do Spraw Migracji (IOM).
Dzięki stworzonym filmom chcemy zwiększyć świadomość obywateli poprzez konfrontację ich z sytuacjami, które noszą znamiona handlu ludźmi. Podjęte przez nas działania mają zbudować system rozpoznawania przesłanek, które świadczą o popełnieniu tego przestępstwa – mówi przedstawiciel Międzynarodowej Organizacji do Spraw Migracji (IOM).
NuOrder wraz z Woodpecker były odpowiedzialne za pełne przygotowanie produkcji: począwszy od opracowania scenariuszy, poprzez projekt interakcji i ścieżek narracji, aż do produkcji wideo oraz postprodukcji. Zajęto się także projektem oraz budową interface’u aplikacji.
Funkcję scenarzysty oraz reżysera pełnił Rafał Wójcik. Podczas prac nas scenariuszem pomocą służył mu Michał Szcześniak – autor filmu dokumentalnego „Punkt wyjścia”, który znalazł się na tzw. short liście nominowanych do Oscara w 2016 roku.
Zdjęcia do filmu wykonał Andrzej Szulkowski, który jako operator uczestniczył w produkcji „Wesela” Wojciecha Smarzowskiego. Podczas realizacji projektu, korzystano m.in. z techniki point of view, z racji na jego interaktywny charakter.
„Powinniśmy uświadomić sobie, że sceny odgrywane przez aktorów, nie zostały jedynie wymyślone na potrzeby filmu, lecz za każdą z nich kryją się ludzkie tragedie. Podobne historie dzieją się każdego dnia w naszym otoczeniu, jednak my często jesteśmy na nie obojętni, odwracamy głowę, usprawiedliwiając się natłokiem własnych spraw.” – Waldemar Obłoza.
Nowy spot TV dla Da Grasso
Agencja interaktywna NuOrder kontynuuje współpracę z największą polską franczyzową siecią pizzerii Da Grasso. Odpowiadamy za produkcję już trzeciego spotu w ramach wypracowanej przez nas platformy komunikacji "Rodzina Da Grasso".
MotoMega – platforma e-commerce do sprzedaży aut
NuOrder odpowiada za strategię wchodzącej na polski rynek marki, kreację i produkcję serwisu e-commerce. Agencja zaplanowała także zintegrowaną kampanię launchującą, opartą o działania programatyczne w digitalu, a także bezpośrednio wspierające sprzedaż.
Strona wizerunkowa i nowy e-commerce dla Herbapolu Lublin
Agencja interaktywna odpowiada za wdrożenie nowej strony wizerunkowej i sklepu internetowego oraz integrację z wewnętrznymi systemami firmy. NuOrder prowadzi także kampanię ongoing i odpowiada za stałą obsługę sklepu.