- Agencja interaktywna⇾
- Realizacje⇾
- Digital i Social Media dla BestDrive i Uniroyal w agencji interaktywnej NuOrder
Digital i Social Media dla BestDrive i Uniroyal w agencji interaktywnej NuOrder
Agencja interaktywna NuOrder przejmuje obsługę dwóch marek z portfolio Continental w digitalu i Social Media.
Agencja interaktywna NuOrder przejmuje obsługę dwóch marek z portfolio Continental w digitalu i Social Media.
Na początku 2019 roku agencja NuOrder rozpoczęła współpracę z liderem branży oponiarskiej zarówno w Polsce jak i na świecie – koncernem Continental. Współpraca ta zaowocowała produkcją digitalową dla ważnych marek z portfolio firmy: BestDrive oraz Uniroyal. Przygotowano KV dla zaplanowanych kampanii i produkcję materiałów na platformy sprzedażowe.
Wraz z nastaniem marca współpraca została pogłębiona integrując dotychczasowe działania z Social Media. NuOrder odpowiadać będzie za kompleksowe prowadzenie komunikacji na Facebooku oraz kampanię mediową na tym portalu. Aby dopełnić działania w Social Media na profilu Uniroyal uruchomiony zostanie chatbot, który będzie ułatwiał użytkownikom wybór oraz zakup odpowiednich opon.
Nowy spot TV dla Da Grasso
Agencja interaktywna NuOrder kontynuuje współpracę z największą polską franczyzową siecią pizzerii Da Grasso. Odpowiadamy za produkcję już trzeciego spotu w ramach wypracowanej przez nas platformy komunikacji "Rodzina Da Grasso".
MotoMega – platforma e-commerce do sprzedaży aut
NuOrder odpowiada za strategię wchodzącej na polski rynek marki, kreację i produkcję serwisu e-commerce. Agencja zaplanowała także zintegrowaną kampanię launchującą, opartą o działania programatyczne w digitalu, a także bezpośrednio wspierające sprzedaż.
Strona wizerunkowa i nowy e-commerce dla Herbapolu Lublin
Agencja interaktywna odpowiada za wdrożenie nowej strony wizerunkowej i sklepu internetowego oraz integrację z wewnętrznymi systemami firmy. NuOrder prowadzi także kampanię ongoing i odpowiada za stałą obsługę sklepu.