Digital i Social Media dla BestDrive i Uniroyal w agencji interaktywnej NuOrder

Agencja interaktywna NuOrder przejmuje obsługę dwóch marek z portfolio Continental w digitalu i Social Media.

Agencja interaktywna NuOrder przejmuje obsługę dwóch marek z portfolio Continental w digitalu i Social Media.

Na początku 2019 roku agencja NuOrder rozpoczęła współpracę z liderem branży oponiarskiej zarówno w Polsce jak i na świecie – koncernem Continental. Współpraca ta zaowocowała produkcją digitalową dla ważnych marek z portfolio firmy: BestDrive oraz Uniroyal. Przygotowano KV dla zaplanowanych kampanii i produkcję materiałów na platformy sprzedażowe.

Wraz z nastaniem marca współpraca została pogłębiona integrując dotychczasowe działania z Social Media. NuOrder odpowiadać będzie za kompleksowe prowadzenie komunikacji na Facebooku oraz kampanię mediową na tym portalu. Aby dopełnić działania w Social Media na profilu Uniroyal uruchomiony zostanie chatbot, który będzie ułatwiał użytkownikom wybór oraz zakup odpowiednich opon.

'Mężczyzna marzeń' akcja agencji interaktywej NuOrder dla NIVEA

Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.

Więcej >

E-commerce dla marki kosmetycznej Polana (Herbapol Lublin)

Agencja Interaktywna NuOrder odpowiada za kreację i produkcję strony wizerunkowej oraz sklepu internetowego Polana, nowej marki kosmetycznej Herbapolu Lublin.

Więcej >

Nowy spot TV dla Da Grasso

Agencja interaktywna NuOrder kontynuuje współpracę z największą polską franczyzową siecią pizzerii Da Grasso. Odpowiadamy za produkcję już trzeciego spotu w ramach wypracowanej przez nas platformy komunikacji "Rodzina Da Grasso".

Więcej >