E-commerce dla marki kosmetycznej Polana (Herbapol Lublin)
Agencja Interaktywna NuOrder odpowiada za kreację i produkcję strony wizerunkowej oraz sklepu internetowego Polana, nowej marki kosmetycznej Herbapolu Lublin.

Sklep internetowy dla nowej marki kosmetycznej Hrebapolu Lublin
Zadaniem NuOrder było stworzenie kompleksowego kanału sprzedaży – od budowy platformy, przez bieżącą obsługę, po wsparcie ongoing w digitalu. Agencja interaktywna zastosowała dedykowany, autorski engine e-commerce, stworzony z intencją osiągania najlepszej wydajności w zakresie szybkości strony i wyników SEO.
Istotą projektowania strony wizerunkowej było zbudowanie RTB marki oraz edukacja użytkowników w zakresie range produktowego, wyróżników i benefitów marki oraz działania produktów - holistycznej pielęgnacji skóry. Motywy florystyczne zastosowane w projekcie i vademecum botaniczne, podkreślają naturalny skład produktów.
Agencja interaktywna zapewnia marce także wsparcie ongoing w modelu programatycznym. Głównym celem kampanii mediowej jest budowa świadomości marki i wsparcie sprzedaży.
'Mężczyzna marzeń' akcja agencji interaktywej NuOrder dla NIVEA
Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.
Nowy spot TV dla Da Grasso
Agencja interaktywna NuOrder kontynuuje współpracę z największą polską franczyzową siecią pizzerii Da Grasso. Odpowiadamy za produkcję już trzeciego spotu w ramach wypracowanej przez nas platformy komunikacji "Rodzina Da Grasso".
MotoMega – platforma e-commerce do sprzedaży aut
NuOrder odpowiada za strategię wchodzącej na polski rynek marki, kreację i produkcję serwisu e-commerce. Agencja zaplanowała także zintegrowaną kampanię launchującą, opartą o działania programatyczne w digitalu, a także bezpośrednio wspierające sprzedaż.