E-commerce dla marki kosmetycznej Polana (Herbapol Lublin)

Agencja Interaktywna NuOrder odpowiada za kreację i produkcję strony wizerunkowej oraz sklepu internetowego Polana, nowej marki kosmetycznej Herbapolu Lublin.

Sklep internetowy dla nowej marki kosmetycznej Hrebapolu Lublin

 

Zadaniem NuOrder było stworzenie kompleksowego kanału sprzedaży – od budowy platformy, przez bieżącą obsługę, po wsparcie ongoing w digitalu. Agencja interaktywna zastosowała dedykowany, autorski engine e-commerce, stworzony z intencją osiągania najlepszej wydajności w zakresie szybkości strony i wyników SEO.

Istotą projektowania strony wizerunkowej było zbudowanie RTB marki oraz edukacja użytkowników w zakresie range produktowego, wyróżników i benefitów marki oraz działania produktów - holistycznej pielęgnacji skóry. Motywy florystyczne zastosowane w projekcie i vademecum botaniczne, podkreślają naturalny skład produktów.

Agencja interaktywna zapewnia marce także wsparcie ongoing w modelu programatycznym. Głównym celem kampanii mediowej jest budowa świadomości marki i wsparcie sprzedaży.

MotoMega – platforma e-commerce do sprzedaży aut

NuOrder odpowiada za strategię wchodzącej na polski rynek marki, kreację i produkcję serwisu e-commerce. Agencja zaplanowała także zintegrowaną kampanię launchującą, opartą o działania programatyczne w digitalu, a także bezpośrednio wspierające sprzedaż.

Więcej >

Strona wizerunkowa i nowy e-commerce dla Herbapolu Lublin

Agencja interaktywna odpowiada za wdrożenie nowej strony wizerunkowej i sklepu internetowego oraz integrację z wewnętrznymi systemami firmy. NuOrder prowadzi także kampanię ongoing i odpowiada za stałą obsługę sklepu.

Więcej >

Agencja NuOrder - kompleksowa obsługa social media Haribo

Agencja interaktywna NuOrder opracowała strategię marketingową popularnej marki żelków, odpowiada za jej profile na Facebooku i Instagramie, współpracuje z Influencerami oraz realizuje kampanię mediową.

Więcej >