eSky.pl z nową strategią przygotowaną przez agencję interaktywną NuOrder

Agencja NuOrder była odpowiedzialna za opracowanie globalnej strategii, a także kompleksową obsługę polskiego fanpage’a i wsparcie działań Social Media w Grupie eSky.

Wśród grona klientów agencji interaktywnej NuOrder znajduje się firma eSky Group. W ramach współpracy agencja opracowała globalną strategię oraz była odpowiedzialna za wsparcie działań w Social Media wraz z obsługą polskiego fanpage'a.  

Prowadzono także kampanie performance w Social Media, która polegała na wsparciu sprzedaży oraz działania wizerunkowe.

 eSky jest liderem OTA (Online Travel Agency) w regionie CEE oraz jednym z największych graczy na obszarze południowo-amerykańskim.

„Wybraliśmy NuOrder, gdyż szukaliśmy partnera, który poza tradycyjną obsługą Social Mediów, zaoferuje także niebanalne metody budowania wizerunku w tych kanałach. Przygotowana strategia dla eSky.pl pomoże nam wytyczyć nowe kierunki komunikacji w branży travel.” – Rafał Bartoszewicz, Marketing Communication Director.

Nowy spot TV dla Da Grasso

Agencja interaktywna NuOrder kontynuuje współpracę z największą polską franczyzową siecią pizzerii Da Grasso. Odpowiadamy za produkcję już trzeciego spotu w ramach wypracowanej przez nas platformy komunikacji "Rodzina Da Grasso".

Więcej >

MotoMega – platforma e-commerce do sprzedaży aut

NuOrder odpowiada za strategię wchodzącej na polski rynek marki, kreację i produkcję serwisu e-commerce. Agencja zaplanowała także zintegrowaną kampanię launchującą, opartą o działania programatyczne w digitalu, a także bezpośrednio wspierające sprzedaż.

Więcej >

Strona wizerunkowa i nowy e-commerce dla Herbapolu Lublin

Agencja interaktywna odpowiada za wdrożenie nowej strony wizerunkowej i sklepu internetowego oraz integrację z wewnętrznymi systemami firmy. NuOrder prowadzi także kampanię ongoing i odpowiada za stałą obsługę sklepu.

Więcej >