- Agencja interaktywna⇾
- Realizacje⇾
- Fenedur – kolejny międzynarodowy klient naszej agencji interaktywnej
Fenedur – kolejny międzynarodowy klient naszej agencji interaktywnej
Nasza agencja interaktywna wygrała przetarg urugwajskiej firmy Fenedur i zajmuje się produkcją digital i wideo, obsługą mediów i kanałów Social Media dla marek Kropelka, Poxipol, Tadam.
Nasza agencja interaktywna wygrała przetarg urugwajskiej firmy Fenedur i zajmuje się obsługą produkcji digital i wideo, obsługą mediów i kanałów Social Media dla marek Kropelka, Poxipol, Tadam.
- Nasz klient poszukiwał poważnego partnera - doświadczonej agencji interaktywnej która będzie wspierała jego marki na lokalnych rynkach i służyła konsultingiem w obszarze działań marketingowych. Czynnikiem, który był decydujący w tym przetargu była jakość naszej strategii i stricte biznesowe postrzeganie działań marketingowych. Potwierdzeniem jakości naszej pracy jest przedłużenie i rozszerzenie współpracy
- mówi Michał Siejak, właściciel agencji interaktywnej NuOrder.
Nowy spot TV dla Da Grasso
Agencja interaktywna NuOrder kontynuuje współpracę z największą polską franczyzową siecią pizzerii Da Grasso. Odpowiadamy za produkcję już trzeciego spotu w ramach wypracowanej przez nas platformy komunikacji "Rodzina Da Grasso".
MotoMega – platforma e-commerce do sprzedaży aut
NuOrder odpowiada za strategię wchodzącej na polski rynek marki, kreację i produkcję serwisu e-commerce. Agencja zaplanowała także zintegrowaną kampanię launchującą, opartą o działania programatyczne w digitalu, a także bezpośrednio wspierające sprzedaż.
Strona wizerunkowa i nowy e-commerce dla Herbapolu Lublin
Agencja interaktywna odpowiada za wdrożenie nowej strony wizerunkowej i sklepu internetowego oraz integrację z wewnętrznymi systemami firmy. NuOrder prowadzi także kampanię ongoing i odpowiada za stałą obsługę sklepu.