Fenedur – kolejny międzynarodowy klient naszej agencji interaktywnej

Nasza agencja interaktywna wygrała przetarg urugwajskiej firmy Fenedur i zajmuje się produkcją digital i wideo, obsługą mediów i kanałów Social Media dla marek Kropelka, Poxipol, Tadam.

Nasza agencja interaktywna wygrała przetarg urugwajskiej firmy Fenedur i zajmuje się obsługą produkcji digital i wideo, obsługą mediów i kanałów Social Media dla marek Kropelka, Poxipol, Tadam.

- Nasz klient poszukiwał poważnego partnera - doświadczonej agencji interaktywnej która będzie wspierała jego marki na lokalnych rynkach i służyła konsultingiem w obszarze działań marketingowych. Czynnikiem, który był decydujący w tym przetargu była jakość naszej strategii i stricte biznesowe postrzeganie działań marketingowych. Potwierdzeniem jakości naszej pracy jest przedłużenie i rozszerzenie współpracy

- mówi Michał Siejak, właściciel agencji interaktywnej NuOrder.

'Mężczyzna marzeń' akcja agencji interaktywej NuOrder dla NIVEA

Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.

Więcej >

E-commerce dla marki kosmetycznej Polana (Herbapol Lublin)

Agencja Interaktywna NuOrder odpowiada za kreację i produkcję strony wizerunkowej oraz sklepu internetowego Polana, nowej marki kosmetycznej Herbapolu Lublin.

Więcej >

Nowy spot TV dla Da Grasso

Agencja interaktywna NuOrder kontynuuje współpracę z największą polską franczyzową siecią pizzerii Da Grasso. Odpowiadamy za produkcję już trzeciego spotu w ramach wypracowanej przez nas platformy komunikacji "Rodzina Da Grasso".

Więcej >