- Agencja interaktywna⇾
- Realizacje⇾
- Kampania Magnesium 300+ prowadzona przez agencję interaktywną NuOrder
Kampania Magnesium 300+ prowadzona przez agencję interaktywną NuOrder
Za launchem Magnesium 300+ – nowego preparatu magnezowego od firmy Boiron – stoi agencja interaktywna NuOrder.

Kampanię zintegrowaną dla Magnesium 300+ (preparatu magnezowego marki Boiron) poprowadziła agencja interaktywna NuOrder. Ambasadorką produktu przeznaczonego dla osób aktywnych i sportowców została trenerka Ania Lewandowska.
Agencja NuOrder opracowała kompleksowy plan wprowadzenia preparatu na rynek. Działania objęły stworzenie serwisu internetowego, przygotowanie strategii komunikacji, sesję fotograficzną i produkcję spotu reklamowego z Anią Lewandowską, kreację materiałów POS i infografik.
Kampania launchowa Magnesium 300+ to kolejny etap współpracy NuOrder z koncernem Boiron, po realizacjach dla innych marek z portfolio firmy, m.in. Oscillococcinum, Stodal, Drosetux. Wizerunkową kampanię zasięgową preparatu, która wsparła jego wejście do aptek, przygotował dział performance marketingu agencji.
Obsługa marketingowa marek farmaceutycznych to jedna ze specjalizacji NuOrder. Wśród dotychczasowych klientów agencji znajdują się m.in. firmy Bayer, GlaxoSmithKline, Polpharma, USP Zdrowie, Polpharmex, Valeant, Actavis, Gedeon Richter i marki takie, jak DoppelHerz czy Johnson & Johnson.
'Mężczyzna marzeń' akcja agencji interaktywej NuOrder dla NIVEA
Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.
E-commerce dla marki kosmetycznej Polana (Herbapol Lublin)
Agencja Interaktywna NuOrder odpowiada za kreację i produkcję strony wizerunkowej oraz sklepu internetowego Polana, nowej marki kosmetycznej Herbapolu Lublin.
Nowy spot TV dla Da Grasso
Agencja interaktywna NuOrder kontynuuje współpracę z największą polską franczyzową siecią pizzerii Da Grasso. Odpowiadamy za produkcję już trzeciego spotu w ramach wypracowanej przez nas platformy komunikacji "Rodzina Da Grasso".