'Mężczyzna marzeń' akcja agencji interaktywej NuOrder dla NIVEA
Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.
'Mężczyzna marzeń' akcja agencji interaktywej NuOrder dla NIVEA
„Mężczyzna Marzeń” - kampania naszej agencji zrealizowana dla NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy dzięki mechanizmom rekomendacji.
Koncern Beiersdorf nagrodził tą kampanię globalną nagrodą Best Practice.
Celem kampanii była edukacja konsumentek w zakresie benefitów linii produktów do stylizacji włosów NIVEA Straight & Easy oraz NIVEA Flexible Curls
Grupa docelowa obejmowała kobiety w wieku 18 – 40 lat.
Big Idea kampanii
Agencja zaproponowała ideę rozbudowanego konkursu z wykorzystaniem mechanizmu Member-get-Member pod nazwą „Mężczyzna Marzeń”.
Big idea zakładała stworzenie serwisu umożliwiającego wykreowanie oraz „układanie” wirtualnego mężczyzny - tak łatwo, jak łatwo układa się włosy z NIVEA Styling, niezależnie od tego, czy są proste, czy kręcone.
Narzędzia użyte przez agencję:
- Platforma konkursowa
- Seeding
- Mailingi
- Komunikacja sms
- Kampania odsłonowa
- Kampania na forach internetowych
- Telemarketing
Efekty kampanii
W ciągu dwóch miesięcy trwania akcji platforma konkursowa odnotowała:
- 4,2 miliona odsłon serwisu akcji
- ponad 900 tysięcy unikalnych użytkowników
- ponad 420 tysięcy unikalnych użytkowników, którzy trafili na serwis dzięki działaniom rekomendacyjnym (WoMM)
- Średnią ilość odwiedzin serwisu podczas trwania konkursu ok. 30 tysięcy dziennie (Rekord padł 23 czerwca, gdy serwis odnotował 88 036 odwiedzin jednego dnia!)
Kampania zdobyła globalną nagrodę Best Practice przyznawaną przez koncern Beiersdorf.
MotoMega – platforma e-commerce do sprzedaży aut
NuOrder odpowiada za strategię wchodzącej na polski rynek marki, kreację i produkcję serwisu e-commerce. Agencja zaplanowała także zintegrowaną kampanię launchującą, opartą o działania programatyczne w digitalu, a także bezpośrednio wspierające sprzedaż.
Strona wizerunkowa i nowy e-commerce dla Herbapolu Lublin
Agencja interaktywna odpowiada za wdrożenie nowej strony wizerunkowej i sklepu internetowego oraz integrację z wewnętrznymi systemami firmy. NuOrder prowadzi także kampanię ongoing i odpowiada za stałą obsługę sklepu.
Agencja NuOrder - kompleksowa obsługa social media Haribo
Agencja interaktywna NuOrder opracowała strategię marketingową popularnej marki żelków, odpowiada za jej profile na Facebooku i Instagramie, współpracuje z Influencerami oraz realizuje kampanię mediową.