- Agencja interaktywna⇾
- Realizacje⇾
- Agencja interaktywna NuOrder dla marki Dotykacka - kampania zintegrowana i spot TV
Agencja interaktywna NuOrder dla marki Dotykacka - kampania zintegrowana i spot TV
NuOrder zrealizowała kampanię launchującą dla czeskiego dostawcy systemów kasowych online Dotykačka. Agencja interaktywna była odpowiedzialna za strategię brandu, kreację spotów radiowych i telewizyjnych oraz planowanie kampanii TV.

Kampania TV i radio dla Dotykačka
Agencja komunikacji zintegrowanej NuOrder zrealizowała kampanię launchującą dla czeskiego dostawcy systemów kasowych online Dotykačka. Odpowiadamy za strategię brandu na polskim rynku, kreację spotów radiowych i telewizyjnych oraz planowanie kampanii TV, emitowanej we wszystkich głównych stacjach.
NuOrder wygrała przetarg na opracowanie i realizację kompleksowych działań w ramach kampanii ATL. Opracowaliśmy strategię dla wchodzącej na polski rynek marki systemów kasowych Dotykačka. Naszym zadaniem była także produkcja spotów radiowych i telewizyjnych. Spot, oparty o antagonistyczny duet restauratora i przestępcy-ciamajdy, wkrótce trafi do największych stacji radiowych i telewizyjnych.
Zakup mediów realizował dom mediowy Media Context, a badania koncepcji przeprowadził ARC Rynek i Opinia.
Spółka Dotykačka to niekwestionowany lider wśród dostawców systemów kasowych na czeskim rynku. System jest przeznaczony dla małych i średnich firm przede wszystkim z sektorów gastronomii, zakwaterowania, handlu i usług.
'Mężczyzna marzeń' akcja agencji interaktywej NuOrder dla NIVEA
Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.
E-commerce dla marki kosmetycznej Polana (Herbapol Lublin)
Agencja Interaktywna NuOrder odpowiada za kreację i produkcję strony wizerunkowej oraz sklepu internetowego Polana, nowej marki kosmetycznej Herbapolu Lublin.
Nowy spot TV dla Da Grasso
Agencja interaktywna NuOrder kontynuuje współpracę z największą polską franczyzową siecią pizzerii Da Grasso. Odpowiadamy za produkcję już trzeciego spotu w ramach wypracowanej przez nas platformy komunikacji "Rodzina Da Grasso".