Agencja interaktywna NuOrder prowadzi Social Media dla marki Kotlin
Agencja interaktywna NuOrder po wygraniu przetargu zorganizowanego przez Grupę Maspex, poprowadziła kampanię w Social Media dla marki Kotlin.

Agencja interaktywna NuOrder zajęła się prowadzeniem kampanii w Social Media dla marki Kotlin.
W ramach tej kampanii opracowano strategię komunikacji marki na Facebooku oraz zajęto się prowadzeniem fanpage’a. Zasięgową kampanię Social Paid prowadził dział performance marketingu NuOrder.
Agencja interaktywna NuOrder może pochwalić się dużym doświadczeniem w działaniach w Social Media. Prowadzenie fanpage’a jest integrowane z prowadzonymi kampaniami Social Paid. Do tej pory agencja prowadziła działania dla marek jak Absolwent, Żubrówka, Cydr Lubelski, Gaspol czy Wonga.
Kotlin to producent postrzegany jako ekspert produktów pomidorowych, a zwłaszcza ketchupów. Istnieje w świadomości konsumentów jako marka, która produkuje wysokiej jakości produkty przygotowywane na bazie pomidorów.
'Mężczyzna marzeń' akcja agencji interaktywej NuOrder dla NIVEA
Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.
E-commerce dla marki kosmetycznej Polana (Herbapol Lublin)
Agencja Interaktywna NuOrder odpowiada za kreację i produkcję strony wizerunkowej oraz sklepu internetowego Polana, nowej marki kosmetycznej Herbapolu Lublin.
Nowy spot TV dla Da Grasso
Agencja interaktywna NuOrder kontynuuje współpracę z największą polską franczyzową siecią pizzerii Da Grasso. Odpowiadamy za produkcję już trzeciego spotu w ramach wypracowanej przez nas platformy komunikacji "Rodzina Da Grasso".