Agencja interaktywna NuOrder z kampanią zintegrowaną dla Danfoss Link

Agencja interaktywna NuOrder przeprowadziła launch marki systemu inteligentnego ogrzewania Danfoss Link. Partnerem w obszarze planowania i zakupu mediów w stacjach telewizyjnych był dom mediowy Codemedia.

Kampania zintegrowana dla Danfoss Link

 

Agencja interaktywna NuOrder zrealizowała dla marki Danfoss Link zintegrowaną kampanię „Jestem Smart”

Wielokanałowa kampania „Jestem smart” to launch marki na polskim rynku, który opiera się na komunikacji B2C i B2B. Celem kampanii jest zbudowanie świadomości rozwiązań inteligentnego ogrzewania oferowanych przez firmę Danfoss.

Za planowanie i zakup kampanii telewizyjnej  odpowiadał dom mediowy Codemedia – partner agencji.

Danfoss Link to system inteligentnego sterowania ogrzewaniem, który można kontrolować z dowolnego miejsca na świecie poprzez aplikację mobilną Danfoss Link App.

Narzędzia użyte w kampanii

W ramach kampanii B2C przeprowadzono:

  • kampanię zasięgową w TV, Internecie, Social Media
  • działania performance marketingu
  • kampanię prasową i działania PR
  • komunikację w mediach społecznościowych
  • jawną kampanię na forach internetowych w formie Online Eksperta
  • wyprodukowano serwis www i serię LP
  • organizację i obsługę infolinii.

W ramach kampanii B2B przeprowadzono:

  • szkolenia i webinaria dla instalatorów w całym kraju
  • produkcję materiałów edukacyjnych - m.in. tutoriali video i e-learning
  • POS dla kanału sprzedaży hurtowej.

'Mężczyzna marzeń' akcja agencji interaktywej NuOrder dla NIVEA

Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.

Więcej >

E-commerce dla marki kosmetycznej Polana (Herbapol Lublin)

Agencja Interaktywna NuOrder odpowiada za kreację i produkcję strony wizerunkowej oraz sklepu internetowego Polana, nowej marki kosmetycznej Herbapolu Lublin.

Więcej >

Nowy spot TV dla Da Grasso

Agencja interaktywna NuOrder kontynuuje współpracę z największą polską franczyzową siecią pizzerii Da Grasso. Odpowiadamy za produkcję już trzeciego spotu w ramach wypracowanej przez nas platformy komunikacji "Rodzina Da Grasso".

Więcej >