Agencja interaktywna NuOrder z kampanią zintegrowaną dla Energa

Agencja NuOrder w ramach wygranego przetargu firmy Energa zrealizowała kampanię zintegrowaną promującą najnowszą, pakietową ofertę Energi Obrotu.

Zadaniem agencji NuOrder było kompleksowe przygotowanie i przeprowadzenie dla firmy Energa kampanii zintegrowanej produktu Multiochrona, najnowszej propozycji dla klientów indywidualnych.

Kampania miała charakter wizerunkowo-sprzedażowy. Celem działań była zmiana postrzegania wizerunku marki na bardziej nowoczesny, dotarcie do młodych odbiorców oraz pozyskanie leadów sprzedażowych.

NuOrder jest autorem koncepcji spotu przeznaczonego do kampanii internetowej oraz interaktywnego filmu video, który zostanie wykorzystany w kampanii mailingowej.

Agencja jest także odpowiedzialna za stworzenie Key Visual’a akcji, Landing Page’a, nośników na potrzeby działań mediowych oraz działania direct marketingu.

Za zakup mediów będzie odpowiadał  Dom Mediowy MullenLowe MediaHub.

'Mężczyzna marzeń' akcja agencji interaktywej NuOrder dla NIVEA

Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.

Więcej >

E-commerce dla marki kosmetycznej Polana (Herbapol Lublin)

Agencja Interaktywna NuOrder odpowiada za kreację i produkcję strony wizerunkowej oraz sklepu internetowego Polana, nowej marki kosmetycznej Herbapolu Lublin.

Więcej >

Nowy spot TV dla Da Grasso

Agencja interaktywna NuOrder kontynuuje współpracę z największą polską franczyzową siecią pizzerii Da Grasso. Odpowiadamy za produkcję już trzeciego spotu w ramach wypracowanej przez nas platformy komunikacji "Rodzina Da Grasso".

Więcej >