Kampania zintegrowana dla Target S.A. autorstwa agencji NuOrder
Agencja interaktywna NuOrder wygrała przetarg na opracowanie i realizację kampanii zintegrowanej dla Target S.A., producenta naturalnych środków do pielęgnacji roślin.

Kampania zintegrowana dla Target S.A.
W ramach wygranego przetargu agencja interaktywna NuOrder realizuje zintegrowaną kampanię dla Target S.A., producenta naturalnych środków do pielęgnacji roślin. Naszym zadaniem było kompleksowe opracowanie i realizacja kampanii promującej ekologiczny produkt do zwalczania chwastów.
NuOrder odpowiada za opracowanie big idei, badania FGI, produkcję spotu i realizację kampanii digitalowej. Współpraca obejmuje również działania z Influencerami oraz content marketing.
W ramach projektu przygowaliśmy animowany spot - product explainer video, obrazujący właściwy sposób użycia i działanie środka Effect 24h. W kwietniu spot trafił do sieci (YouTube, VOD, Google Marketing Platform i Facebook video). Kampania potrwa do lata, a jej celem jest budowa świadomości marki i wsparcie sprzedaży.
Target S.A. to jeden z liderów na rynku naturalnych środków ochrony roślin. Wielokrotnie nagradzany za swoje produkty. Przedsiębiorstwo jest także twórcą aplikacji Dr Kwiatek, która pozwala zidentyfikować szkodnika rośliny i dobrać odpowiedni produkt do zwalczania go.
'Mężczyzna marzeń' akcja agencji interaktywej NuOrder dla NIVEA
Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.
E-commerce dla marki kosmetycznej Polana (Herbapol Lublin)
Agencja Interaktywna NuOrder odpowiada za kreację i produkcję strony wizerunkowej oraz sklepu internetowego Polana, nowej marki kosmetycznej Herbapolu Lublin.
Nowy spot TV dla Da Grasso
Agencja interaktywna NuOrder kontynuuje współpracę z największą polską franczyzową siecią pizzerii Da Grasso. Odpowiadamy za produkcję już trzeciego spotu w ramach wypracowanej przez nas platformy komunikacji "Rodzina Da Grasso".