Kampania zintegrowana dla Target S.A. autorstwa agencji NuOrder

Agencja interaktywna NuOrder wygrała przetarg na opracowanie i realizację kampanii zintegrowanej dla Target S.A., producenta naturalnych środków do pielęgnacji roślin.

Kampania zintegrowana dla Target S.A.

 

W ramach wygranego przetargu agencja interaktywna NuOrder realizuje zintegrowaną kampanię dla Target S.A., producenta naturalnych środków do pielęgnacji roślin. Naszym zadaniem było kompleksowe opracowanie i realizacja kampanii promującej ekologiczny produkt do zwalczania chwastów.

NuOrder odpowiada za opracowanie big idei, badania FGI, produkcję spotu i realizację kampanii digitalowej. Współpraca obejmuje również działania z Influencerami oraz content marketing.

W ramach projektu przygowaliśmy animowany spot - product explainer video, obrazujący właściwy sposób użycia i działanie środka Effect 24h. W kwietniu spot trafił do sieci (YouTube, VOD, Google Marketing Platform i Facebook video). Kampania potrwa do lata, a jej celem jest budowa świadomości marki i wsparcie sprzedaży.

Target S.A. to jeden z liderów na rynku naturalnych środków ochrony roślin. Wielokrotnie nagradzany za swoje produkty. Przedsiębiorstwo jest także twórcą aplikacji Dr Kwiatek, która pozwala zidentyfikować szkodnika rośliny i dobrać odpowiedni produkt do zwalczania go.

Nowy spot TV dla Da Grasso

Agencja interaktywna NuOrder kontynuuje współpracę z największą polską franczyzową siecią pizzerii Da Grasso. Odpowiadamy za produkcję już trzeciego spotu w ramach wypracowanej przez nas platformy komunikacji "Rodzina Da Grasso".

Więcej >

MotoMega – platforma e-commerce do sprzedaży aut

NuOrder odpowiada za strategię wchodzącej na polski rynek marki, kreację i produkcję serwisu e-commerce. Agencja zaplanowała także zintegrowaną kampanię launchującą, opartą o działania programatyczne w digitalu, a także bezpośrednio wspierające sprzedaż.

Więcej >

Strona wizerunkowa i nowy e-commerce dla Herbapolu Lublin

Agencja interaktywna odpowiada za wdrożenie nowej strony wizerunkowej i sklepu internetowego oraz integrację z wewnętrznymi systemami firmy. NuOrder prowadzi także kampanię ongoing i odpowiada za stałą obsługę sklepu.

Więcej >