Agencja interaktywna NuOrder prowadzi Social Media dla marki Żubrówka

Działania obejmujące obsługę kanałów Social Media dla Żubrówki po stronie agencji interaktywnej NuOrder.

Nasza agencja interaktywna zajęła się kompleksową obsługą kanałów Social Media dla Żubrówki.
Działania na Facebooku i Pintereście skupiły się na budowaniu światów, które ukazywałyby walory różnych wariantów smakowych marki z portfolio CEDC tj. Żubrówki Bison Grass, Żubrówki Palonej oraz Żubrówki Białej. Świat każdej z promowanych marek ubogacono poprzez zaprojektowanie sensorycznych kreacji graficznych, dedykowanych dla każdej z osobna, a także interesujących aplikacji, które nawiązywały do stworzonych światów.



Ponadto agencja zajęta była całodobowym monitorowaniem aktywności fanów marki, a także prowadzeniem komunikacji w kilku językach z racji na spory odsetek obserwujących, którzy mieszkają poza terenami Polski.

Budowanie marki w Social Media był procesem, który ilustrują poniższe infografiki.

 

Nowy spot TV dla Da Grasso

Agencja interaktywna NuOrder kontynuuje współpracę z największą polską franczyzową siecią pizzerii Da Grasso. Odpowiadamy za produkcję już trzeciego spotu w ramach wypracowanej przez nas platformy komunikacji "Rodzina Da Grasso".

Więcej >

MotoMega – platforma e-commerce do sprzedaży aut

NuOrder odpowiada za strategię wchodzącej na polski rynek marki, kreację i produkcję serwisu e-commerce. Agencja zaplanowała także zintegrowaną kampanię launchującą, opartą o działania programatyczne w digitalu, a także bezpośrednio wspierające sprzedaż.

Więcej >

Strona wizerunkowa i nowy e-commerce dla Herbapolu Lublin

Agencja interaktywna odpowiada za wdrożenie nowej strony wizerunkowej i sklepu internetowego oraz integrację z wewnętrznymi systemami firmy. NuOrder prowadzi także kampanię ongoing i odpowiada za stałą obsługę sklepu.

Więcej >