- Agencja interaktywna⇾
- Realizacje⇾
- Agencja interaktywna NuOrder prowadzi Social Media dla marki Żubrówka
Agencja interaktywna NuOrder prowadzi Social Media dla marki Żubrówka
Działania obejmujące obsługę kanałów Social Media dla Żubrówki po stronie agencji interaktywnej NuOrder.

Nasza agencja interaktywna zajęła się kompleksową obsługą kanałów Social Media dla Żubrówki.
Działania na Facebooku i Pintereście skupiły się na budowaniu światów, które ukazywałyby walory różnych wariantów smakowych marki z portfolio CEDC tj. Żubrówki Bison Grass, Żubrówki Palonej oraz Żubrówki Białej. Świat każdej z promowanych marek ubogacono poprzez zaprojektowanie sensorycznych kreacji graficznych, dedykowanych dla każdej z osobna, a także interesujących aplikacji, które nawiązywały do stworzonych światów.
Ponadto agencja zajęta była całodobowym monitorowaniem aktywności fanów marki, a także prowadzeniem komunikacji w kilku językach z racji na spory odsetek obserwujących, którzy mieszkają poza terenami Polski.
Budowanie marki w Social Media był procesem, który ilustrują poniższe infografiki.
'Mężczyzna marzeń' akcja agencji interaktywej NuOrder dla NIVEA
Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.
E-commerce dla marki kosmetycznej Polana (Herbapol Lublin)
Agencja Interaktywna NuOrder odpowiada za kreację i produkcję strony wizerunkowej oraz sklepu internetowego Polana, nowej marki kosmetycznej Herbapolu Lublin.
Nowy spot TV dla Da Grasso
Agencja interaktywna NuOrder kontynuuje współpracę z największą polską franczyzową siecią pizzerii Da Grasso. Odpowiadamy za produkcję już trzeciego spotu w ramach wypracowanej przez nas platformy komunikacji "Rodzina Da Grasso".