- Agencja interaktywna⇾
- Realizacje⇾
- Modyfikacja identyfikacji wizualnej marki Amica po stronie agencji interaktywnej NuOrder
Modyfikacja identyfikacji wizualnej marki Amica po stronie agencji interaktywnej NuOrder

Głównym zadaniem agencji interaktywnej NuOrder było zmodyfikowanie identyfikacji wizualnej marki Amica.
Zmianom uległo przede wszystkim logo marki, wraz z dodaniem do niego hasła „for living”. Zmiany słowno-graficzne ściśle wiążą się z opracowaną nową strategią komunikacji marki. Poza tym przygotowano kreacje materiałów korporacyjnych oraz reklamowych, w których bardziej niż dotychczas postawiono na wyeksponowanie kolorystyki, jednoznacznie kojarzonej z marką Amica.
„Wraz z początkiem roku rozpoczęliśmy prowadzenie zintensyfikowanych badań rynkowych, które dotyczyły zarówno naszej marki, jak i tego, w jaki sposób klienci postrzegają nasze produkty. Dzięki zdobytej wiedzy, mogliśmy wdrożyć widoczne zmiany, a ich głównym elementem stał się logotyp.” – podsumował Paweł Rydz, dyrektor marketingu w Grupie Amica.
Amica jest największym producentem sprzętu gospodarstwa domowego w Polsce. W swojej ofercie posiadają szeroką gamę urządzeń AGD, które korzystają z najnowszych technologii i cieszą się nietuzinkowym designem.
'Mężczyzna marzeń' akcja agencji interaktywej NuOrder dla NIVEA
Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.
E-commerce dla marki kosmetycznej Polana (Herbapol Lublin)
Agencja Interaktywna NuOrder odpowiada za kreację i produkcję strony wizerunkowej oraz sklepu internetowego Polana, nowej marki kosmetycznej Herbapolu Lublin.
Nowy spot TV dla Da Grasso
Agencja interaktywna NuOrder kontynuuje współpracę z największą polską franczyzową siecią pizzerii Da Grasso. Odpowiadamy za produkcję już trzeciego spotu w ramach wypracowanej przez nas platformy komunikacji "Rodzina Da Grasso".