Modyfikacja identyfikacji wizualnej marki Amica po stronie agencji interaktywnej NuOrder

Głównym zadaniem agencji interaktywnej NuOrder było zmodyfikowanie identyfikacji wizualnej marki Amica.

Zmianom uległo przede wszystkim logo marki, wraz z dodaniem do niego hasła „for living”. Zmiany słowno-graficzne ściśle wiążą się z opracowaną nową strategią komunikacji marki. Poza tym przygotowano kreacje materiałów korporacyjnych oraz reklamowych, w których bardziej niż dotychczas postawiono na wyeksponowanie kolorystyki, jednoznacznie kojarzonej z marką Amica.

„Wraz z początkiem roku rozpoczęliśmy prowadzenie zintensyfikowanych badań rynkowych, które dotyczyły zarówno naszej marki, jak i tego, w jaki sposób klienci postrzegają nasze produkty. Dzięki zdobytej wiedzy, mogliśmy wdrożyć widoczne zmiany, a ich głównym elementem stał się logotyp.” – podsumował Paweł Rydz, dyrektor marketingu w Grupie Amica.

Amica jest największym producentem sprzętu gospodarstwa domowego w Polsce. W swojej ofercie posiadają szeroką gamę urządzeń AGD, które korzystają z najnowszych technologii i cieszą się nietuzinkowym designem.

Nowy spot TV dla Da Grasso

Agencja interaktywna NuOrder kontynuuje współpracę z największą polską franczyzową siecią pizzerii Da Grasso. Odpowiadamy za produkcję już trzeciego spotu w ramach wypracowanej przez nas platformy komunikacji "Rodzina Da Grasso".

Więcej >

MotoMega – platforma e-commerce do sprzedaży aut

NuOrder odpowiada za strategię wchodzącej na polski rynek marki, kreację i produkcję serwisu e-commerce. Agencja zaplanowała także zintegrowaną kampanię launchującą, opartą o działania programatyczne w digitalu, a także bezpośrednio wspierające sprzedaż.

Więcej >

Strona wizerunkowa i nowy e-commerce dla Herbapolu Lublin

Agencja interaktywna odpowiada za wdrożenie nowej strony wizerunkowej i sklepu internetowego oraz integrację z wewnętrznymi systemami firmy. NuOrder prowadzi także kampanię ongoing i odpowiada za stałą obsługę sklepu.

Więcej >