Modyfikacja identyfikacji wizualnej marki Amica po stronie agencji interaktywnej NuOrder

Głównym zadaniem agencji interaktywnej NuOrder było zmodyfikowanie identyfikacji wizualnej marki Amica.

Zmianom uległo przede wszystkim logo marki, wraz z dodaniem do niego hasła „for living”. Zmiany słowno-graficzne ściśle wiążą się z opracowaną nową strategią komunikacji marki. Poza tym przygotowano kreacje materiałów korporacyjnych oraz reklamowych, w których bardziej niż dotychczas postawiono na wyeksponowanie kolorystyki, jednoznacznie kojarzonej z marką Amica.

„Wraz z początkiem roku rozpoczęliśmy prowadzenie zintensyfikowanych badań rynkowych, które dotyczyły zarówno naszej marki, jak i tego, w jaki sposób klienci postrzegają nasze produkty. Dzięki zdobytej wiedzy, mogliśmy wdrożyć widoczne zmiany, a ich głównym elementem stał się logotyp.” – podsumował Paweł Rydz, dyrektor marketingu w Grupie Amica.

Amica jest największym producentem sprzętu gospodarstwa domowego w Polsce. W swojej ofercie posiadają szeroką gamę urządzeń AGD, które korzystają z najnowszych technologii i cieszą się nietuzinkowym designem.

'Mężczyzna marzeń' akcja agencji interaktywej NuOrder dla NIVEA

Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.

Więcej >

E-commerce dla marki kosmetycznej Polana (Herbapol Lublin)

Agencja Interaktywna NuOrder odpowiada za kreację i produkcję strony wizerunkowej oraz sklepu internetowego Polana, nowej marki kosmetycznej Herbapolu Lublin.

Więcej >

Nowy spot TV dla Da Grasso

Agencja interaktywna NuOrder kontynuuje współpracę z największą polską franczyzową siecią pizzerii Da Grasso. Odpowiadamy za produkcję już trzeciego spotu w ramach wypracowanej przez nas platformy komunikacji "Rodzina Da Grasso".

Więcej >