Kampania zintegrowana 'Narodowa Loteria Paragonowa'

Agencja NuOrder wraz z partnerem Unique One zajęła się obsługą digitalową cieszącego się ogromnym zainteresowaniem projektu Narodowa Loteria Paragonowa, organizowanego przez Ministerstwo Finansów.

Wyniki

 

111 510 160

zgłoszonych paragonów

Dane za okres 1.10.2015 - 30.09.2016

Rekordowy dzień

Rekordowym dniem rejestracji paragonów był 31.09.2015r. Zarejestrowano wówczas prawie:

2,5 mlnparagonów

540 tys./ dzień

 

śr. liczba dziennie rejestrowanych
paragonów w październiku 2015

 

23 tys./ h

 

śr. liczba paragonów rejestrowanych
na godzinę w październiku 2015

Efekty

Wzrost liczby osób deklarujących, że gdy nie otrzymują paragonu, zawsze o niego proszą:

                                                

              przy zakupie towarów                                                                                przy zakupie usług

                                                

Ponad połowa responderów stwierdziła, że dzięki Loterii Paragonowej branie paragonów będzie czymś oczywistym i normalnym

responderów wskazało, że loteria będzie miała korzystny wpływ na stan finansów publicznych

38%

o tyle wzrosła liczba kas fiskalnych 1 kw. trwania loterii w branży fryzjerskiej i pozostałych zabiegach kosmetycznych. Wielkość obrotów wzrosła o 1/5.

                                                     

o tyle wzrosła liczba kas w rejestrujących w IV kw. 2015 r. w porównaniu do IV kw. 2014 r.

tyle wyniósł wzrost deklatowanych wpływów z VAT w premiowanej branży

'Mężczyzna marzeń' akcja agencji interaktywej NuOrder dla NIVEA

Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.

Więcej >

E-commerce dla marki kosmetycznej Polana (Herbapol Lublin)

Agencja Interaktywna NuOrder odpowiada za kreację i produkcję strony wizerunkowej oraz sklepu internetowego Polana, nowej marki kosmetycznej Herbapolu Lublin.

Więcej >

Nowy spot TV dla Da Grasso

Agencja interaktywna NuOrder kontynuuje współpracę z największą polską franczyzową siecią pizzerii Da Grasso. Odpowiadamy za produkcję już trzeciego spotu w ramach wypracowanej przez nas platformy komunikacji "Rodzina Da Grasso".

Więcej >