Kampania zintegrowana 'Narodowa Loteria Paragonowa'
Agencja NuOrder wraz z partnerem Unique One zajęła się obsługą digitalową cieszącego się ogromnym zainteresowaniem projektu Narodowa Loteria Paragonowa, organizowanego przez Ministerstwo Finansów.

Wyniki
111 510 160
zgłoszonych paragonów
Dane za okres 1.10.2015 - 30.09.2016
Rekordowy dzień
Rekordowym dniem rejestracji paragonów był 31.09.2015r. Zarejestrowano wówczas prawie:
2,5 mlnparagonów
540 tys./ dzień
śr. liczba dziennie rejestrowanych
paragonów w październiku 2015
23 tys./ h
śr. liczba paragonów rejestrowanych
na godzinę w październiku 2015
Efekty
Wzrost liczby osób deklarujących, że gdy nie otrzymują paragonu, zawsze o niego proszą:
przy zakupie towarów przy zakupie usług
Ponad połowa responderów stwierdziła, że dzięki Loterii Paragonowej branie paragonów będzie czymś oczywistym i normalnym
responderów wskazało, że loteria będzie miała korzystny wpływ na stan finansów publicznych
38%
o tyle wzrosła liczba kas fiskalnych 1 kw. trwania loterii w branży fryzjerskiej i pozostałych zabiegach kosmetycznych. Wielkość obrotów wzrosła o 1/5.
o tyle wzrosła liczba kas w rejestrujących w IV kw. 2015 r. w porównaniu do IV kw. 2014 r.
tyle wyniósł wzrost deklatowanych wpływów z VAT w premiowanej branży
'Mężczyzna marzeń' akcja agencji interaktywej NuOrder dla NIVEA
Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.
E-commerce dla marki kosmetycznej Polana (Herbapol Lublin)
Agencja Interaktywna NuOrder odpowiada za kreację i produkcję strony wizerunkowej oraz sklepu internetowego Polana, nowej marki kosmetycznej Herbapolu Lublin.
Nowy spot TV dla Da Grasso
Agencja interaktywna NuOrder kontynuuje współpracę z największą polską franczyzową siecią pizzerii Da Grasso. Odpowiadamy za produkcję już trzeciego spotu w ramach wypracowanej przez nas platformy komunikacji "Rodzina Da Grasso".