Agencja interaktywna z nową strategią dla marek Grupy Maspex

Agencja interaktywna NuOrder zajmowała się prowadzeniem kampanii promocyjnej, budową serwisów i komunikacją w Social Media marek DrWitt Premium oraz Tarczyn.

Współpraca Grupy Maspex oraz agencji interaktywnej NuOrder zaowocowała opracowaniem strategii komunikacji marek w Social Media. Agencja była odpowiedzialna również za zbudowane serwisy obu marek oraz prowadzenie zasięgowych, całorocznych kampanii Social Paid.

Tak samo DrWitt, jak i Tarczyn stale i w aktywny sposób dbają o komunikację ze swoimi fanami, wykorzystując do tych celów profile marek na Facebooku. Dzięki współpracy z NuOrder zyskały one również dedykowane strony internetowe. Głównym towarzyszem platform komunikacji internetowej marki Tarczyn jest hasło: „Bogactwo owoców”, które jest utożsamiane z samą marką. Jeśli chodzi o DrWitt Premium – Inwestycja w zdrowie to kluczowe motto tej marki, idące w parze z jej działaniami.

'Mężczyzna marzeń' akcja agencji interaktywej NuOrder dla NIVEA

Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.

Więcej >

E-commerce dla marki kosmetycznej Polana (Herbapol Lublin)

Agencja Interaktywna NuOrder odpowiada za kreację i produkcję strony wizerunkowej oraz sklepu internetowego Polana, nowej marki kosmetycznej Herbapolu Lublin.

Więcej >

Nowy spot TV dla Da Grasso

Agencja interaktywna NuOrder kontynuuje współpracę z największą polską franczyzową siecią pizzerii Da Grasso. Odpowiadamy za produkcję już trzeciego spotu w ramach wypracowanej przez nas platformy komunikacji "Rodzina Da Grasso".

Więcej >