Agencja interaktywna z nową strategią dla marek Grupy Maspex
Agencja interaktywna NuOrder zajmowała się prowadzeniem kampanii promocyjnej, budową serwisów i komunikacją w Social Media marek DrWitt Premium oraz Tarczyn.
Współpraca Grupy Maspex oraz agencji interaktywnej NuOrder zaowocowała opracowaniem strategii komunikacji marek w Social Media. Agencja była odpowiedzialna również za zbudowane serwisy obu marek oraz prowadzenie zasięgowych, całorocznych kampanii Social Paid.
Tak samo DrWitt, jak i Tarczyn stale i w aktywny sposób dbają o komunikację ze swoimi fanami, wykorzystując do tych celów profile marek na Facebooku. Dzięki współpracy z NuOrder zyskały one również dedykowane strony internetowe. Głównym towarzyszem platform komunikacji internetowej marki Tarczyn jest hasło: „Bogactwo owoców”, które jest utożsamiane z samą marką. Jeśli chodzi o DrWitt Premium – Inwestycja w zdrowie to kluczowe motto tej marki, idące w parze z jej działaniami.
Nowy spot TV dla Da Grasso
Agencja interaktywna NuOrder kontynuuje współpracę z największą polską franczyzową siecią pizzerii Da Grasso. Odpowiadamy za produkcję już trzeciego spotu w ramach wypracowanej przez nas platformy komunikacji "Rodzina Da Grasso".
MotoMega – platforma e-commerce do sprzedaży aut
NuOrder odpowiada za strategię wchodzącej na polski rynek marki, kreację i produkcję serwisu e-commerce. Agencja zaplanowała także zintegrowaną kampanię launchującą, opartą o działania programatyczne w digitalu, a także bezpośrednio wspierające sprzedaż.
Strona wizerunkowa i nowy e-commerce dla Herbapolu Lublin
Agencja interaktywna odpowiada za wdrożenie nowej strony wizerunkowej i sklepu internetowego oraz integrację z wewnętrznymi systemami firmy. NuOrder prowadzi także kampanię ongoing i odpowiada za stałą obsługę sklepu.