Zaprosiliśmy do współpracy 50 blogerek w kampanii świadomościowej dla marki Bayer.

5 610 wypełnienionych ankiet i średnio 151 016 wyświetleń na bloga z informacjami promującymi produkt. 

Akcja na 50 blogerkach i seeding produktów do czytelników

 

Do współpracy zaprosiliśmy 50 blogerek piszących o kondycji włosów i recenzujących kosmetyki. Każda z nich mogła przetestować produkt i zaprosić swoje czytelniczki do wzięcia udziału w ankiecie, 10 pozytywnie zakwalifikowanych czytelniczek danego bloga otrzymało 3 miesięczną kurację.

 

Wyniki

 

50

 

blogerek

 

195

 

publikacji na blogach

1754

 

komentarzy pod publikacjami

 

 

5610

 

wypełnionych ankiet na stronie

 

 

500

 

zakwalifikowanych konsumentek otrzymało 3 miesięczną kurację

Dane z akcji

Dane z monitoringu

Nowy spot TV dla Da Grasso

Agencja interaktywna NuOrder kontynuuje współpracę z największą polską franczyzową siecią pizzerii Da Grasso. Odpowiadamy za produkcję już trzeciego spotu w ramach wypracowanej przez nas platformy komunikacji "Rodzina Da Grasso".

Więcej >

MotoMega – platforma e-commerce do sprzedaży aut

NuOrder odpowiada za strategię wchodzącej na polski rynek marki, kreację i produkcję serwisu e-commerce. Agencja zaplanowała także zintegrowaną kampanię launchującą, opartą o działania programatyczne w digitalu, a także bezpośrednio wspierające sprzedaż.

Więcej >

Strona wizerunkowa i nowy e-commerce dla Herbapolu Lublin

Agencja interaktywna odpowiada za wdrożenie nowej strony wizerunkowej i sklepu internetowego oraz integrację z wewnętrznymi systemami firmy. NuOrder prowadzi także kampanię ongoing i odpowiada za stałą obsługę sklepu.

Więcej >