Zaprosiliśmy do współpracy 50 blogerek w kampanii świadomościowej dla marki Bayer.

5 610 wypełnienionych ankiet i średnio 151 016 wyświetleń na bloga z informacjami promującymi produkt. 

Akcja na 50 blogerkach i seeding produktów do czytelników

 

Do współpracy zaprosiliśmy 50 blogerek piszących o kondycji włosów i recenzujących kosmetyki. Każda z nich mogła przetestować produkt i zaprosić swoje czytelniczki do wzięcia udziału w ankiecie, 10 pozytywnie zakwalifikowanych czytelniczek danego bloga otrzymało 3 miesięczną kurację.

 

Wyniki

 

50

 

blogerek

 

195

 

publikacji na blogach

1754

 

komentarzy pod publikacjami

 

 

5610

 

wypełnionych ankiet na stronie

 

 

500

 

zakwalifikowanych konsumentek otrzymało 3 miesięczną kurację

Dane z akcji

Dane z monitoringu

'Mężczyzna marzeń' akcja agencji interaktywej NuOrder dla NIVEA

Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.

Więcej >

E-commerce dla marki kosmetycznej Polana (Herbapol Lublin)

Agencja Interaktywna NuOrder odpowiada za kreację i produkcję strony wizerunkowej oraz sklepu internetowego Polana, nowej marki kosmetycznej Herbapolu Lublin.

Więcej >

Nowy spot TV dla Da Grasso

Agencja interaktywna NuOrder kontynuuje współpracę z największą polską franczyzową siecią pizzerii Da Grasso. Odpowiadamy za produkcję już trzeciego spotu w ramach wypracowanej przez nas platformy komunikacji "Rodzina Da Grasso".

Więcej >