Zaprosiliśmy do współpracy 50 blogerek w kampanii świadomościowej dla marki Bayer.
5 610 wypełnienionych ankiet i średnio 151 016 wyświetleń na bloga z informacjami promującymi produkt.
Akcja na 50 blogerkach i seeding produktów do czytelników
Do współpracy zaprosiliśmy 50 blogerek piszących o kondycji włosów i recenzujących kosmetyki. Każda z nich mogła przetestować produkt i zaprosić swoje czytelniczki do wzięcia udziału w ankiecie, 10 pozytywnie zakwalifikowanych czytelniczek danego bloga otrzymało 3 miesięczną kurację.
Wyniki
50
blogerek
195
publikacji na blogach
1754
komentarzy pod publikacjami
5610
wypełnionych ankiet na stronie
500
zakwalifikowanych konsumentek otrzymało 3 miesięczną kurację
Dane z akcji
Dane z monitoringu
Nowy spot TV dla Da Grasso
Agencja interaktywna NuOrder kontynuuje współpracę z największą polską franczyzową siecią pizzerii Da Grasso. Odpowiadamy za produkcję już trzeciego spotu w ramach wypracowanej przez nas platformy komunikacji "Rodzina Da Grasso".
MotoMega – platforma e-commerce do sprzedaży aut
NuOrder odpowiada za strategię wchodzącej na polski rynek marki, kreację i produkcję serwisu e-commerce. Agencja zaplanowała także zintegrowaną kampanię launchującą, opartą o działania programatyczne w digitalu, a także bezpośrednio wspierające sprzedaż.
Strona wizerunkowa i nowy e-commerce dla Herbapolu Lublin
Agencja interaktywna odpowiada za wdrożenie nowej strony wizerunkowej i sklepu internetowego oraz integrację z wewnętrznymi systemami firmy. NuOrder prowadzi także kampanię ongoing i odpowiada za stałą obsługę sklepu.