Zaprosiliśmy do współpracy 50 blogerek w kampanii świadomościowej dla marki Bayer.
5 610 wypełnienionych ankiet i średnio 151 016 wyświetleń na bloga z informacjami promującymi produkt.

Akcja na 50 blogerkach i seeding produktów do czytelników
Do współpracy zaprosiliśmy 50 blogerek piszących o kondycji włosów i recenzujących kosmetyki. Każda z nich mogła przetestować produkt i zaprosić swoje czytelniczki do wzięcia udziału w ankiecie, 10 pozytywnie zakwalifikowanych czytelniczek danego bloga otrzymało 3 miesięczną kurację.
Wyniki
50
blogerek
195
publikacji na blogach
1754
komentarzy pod publikacjami
5610
wypełnionych ankiet na stronie
500
zakwalifikowanych konsumentek otrzymało 3 miesięczną kurację
Dane z akcji
Dane z monitoringu
'Mężczyzna marzeń' akcja agencji interaktywej NuOrder dla NIVEA
Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.
E-commerce dla marki kosmetycznej Polana (Herbapol Lublin)
Agencja Interaktywna NuOrder odpowiada za kreację i produkcję strony wizerunkowej oraz sklepu internetowego Polana, nowej marki kosmetycznej Herbapolu Lublin.
Nowy spot TV dla Da Grasso
Agencja interaktywna NuOrder kontynuuje współpracę z największą polską franczyzową siecią pizzerii Da Grasso. Odpowiadamy za produkcję już trzeciego spotu w ramach wypracowanej przez nas platformy komunikacji "Rodzina Da Grasso".