Agencja interaktywna NuOrder ponownie dla marki Da Grasso
Franczyzowa sieć pizzerii Da Grasso rozpoczęła właśnie szeroko zakrojoną kampanię reklamową.
Wraz z nastaniem lutego wystartowała pierwsza promocyjna odsłona marki DaGrasso w telewizji. Za kreację spotu i produkcję digital odpowiedzialna jest agencja NuOrder. Natomiast strategią, prowadzonymi działaniami i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Codemedia. Kampania obejmuje obecność marki w obszarze 360°.
DaGrasso to spółka z przeszło 20-letnim doświadczeniem, a „Laur Konsumenta” czy tytuł „Jakości Roku” to tylko niektóre spośród wielu nagród, które klienci przyznawali tej marce.
Spot telewizyjny w obszarze kreacji zarówno odnosi się jak i rozwija wypracowane przez markę elementy komunikacji, takie jak: postaci personifikujące poszczególne smaki pizzy. Całą produkcję wykonano jako animację 3D z elementami fotograficznymi i skanami obiektów.
W ramach promocji telewizyjnej spot zostanie emitowany m.in. w TVP1, TVP2, Polsacie, a także w stacjach tematycznych: TVN7, Polsat News, AXN, TTV oraz Polsat Sport. Ponadto spot będzie wyświetlany równolegle na platformach VOD – Player, IPLA oraz na YouTube’ie.
Poza promocją spotu na platformach VOD oraz w telewizji, przewiduje się kolejne odsłony – w Social Media, a także te intensyfikujące sprzedaż zarówno online, jak i w lokalach.
Kampania ma na celu rozpowszechnić stałą ofertę DaGrasso – duża pizza w cenie średniej przy zakupie napoju. Dom mediowy odpowiada także za całoroczne wsparcie marki w realizacji działań reklamowych, w tym za kampanie promujące sezonowe okazje.
DaGrasso stara się komunikować ze swoimi konsumentami w tonie, który jest swobodny i przyjacielski. Również w takiej narracji przewiduje się dalsze działania marki.
Nowy spot TV dla Da Grasso
Agencja interaktywna NuOrder kontynuuje współpracę z największą polską franczyzową siecią pizzerii Da Grasso. Odpowiadamy za produkcję już trzeciego spotu w ramach wypracowanej przez nas platformy komunikacji "Rodzina Da Grasso".
MotoMega – platforma e-commerce do sprzedaży aut
NuOrder odpowiada za strategię wchodzącej na polski rynek marki, kreację i produkcję serwisu e-commerce. Agencja zaplanowała także zintegrowaną kampanię launchującą, opartą o działania programatyczne w digitalu, a także bezpośrednio wspierające sprzedaż.
Strona wizerunkowa i nowy e-commerce dla Herbapolu Lublin
Agencja interaktywna odpowiada za wdrożenie nowej strony wizerunkowej i sklepu internetowego oraz integrację z wewnętrznymi systemami firmy. NuOrder prowadzi także kampanię ongoing i odpowiada za stałą obsługę sklepu.